INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 7 18-Informatyka 7-SP

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 5 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Pomoce dydaktyczne

18 Temat: Programowanie w języku Scratch – powtarzanie poleceń i stosowanie zmiennych.

 

W programie Scratch aby utworzyć nową zmienną, należy wybrać element "Utwórz zmienną" z grupy Zmienne.


ćwiczenie 1 str. 144

ćwiczenie 2 str. 145

ćwiczenie 3 str. 145

ćwiczenie 4 str. 146

ćwiczenie 5 str. 146

ćwiczenie 6 str. 147

ćwiczenie 7 str. 147

ćwiczenie 8 str. 148

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL