INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 6 16-Informatyka 6-sp

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 16 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Pomoce dydaktyczne

16 Temat: Programujemy w języku Scratch – stosujemy powtarzanie poleceń.

 

W języku Scratch powtarzające się polecenia należy umieścić wewnątrz elementu powtórz z grupy Kontrola.

 


 

ćwiczenie 5 str. 50

ćwiczenie 6 str. 50

ćwiczenie 7 str. 51

ćwiczenie 8 str. 51

ćwiczenie 9 str. 51

zad. 4 str. 58 zad. 5 str. 58

 

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL