INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 4 17-Informatyka 4-SP

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 6 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Pomoce dydaktyczne

17 Temat: Programujemy historyjki w języku Scratch – sztuczki w programie Scratch.

 

W programie Scratch można ustalać pozycję duszka na scenie, spowalniać lub przyspieszać jego ruch oraz ustalać i zmieniać rozmiar postaci.

 


 ćwiczenie 10 str. 92

 ćwiczenie 11 str. 92

 zadanie 3 str. 94

zadanie 4 str. 94

 zadanie 5 str. 94

zadanie 6 str. 94

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL