INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 6 20-Informatyka 6

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 13 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Pomoce dydaktyczne

20 Temat: Stosujemy instrukcję warunkową w środowisku Scratch.

 

W programie Scratch można korzystać ze zmiennych. Utworzona zmienna Licznik służy do zliczania punktów w grze. Aby zatrzymać zliczanie punktów, wprowadzamy warunek zakończenia gry – uzy­skanie przez gracza określonej liczby punktów.


ćwiczenie 6 str. 64

ćwiczenie 7 str. 64

zadanie 1 str. 73

 

Pliki do ćwiczeń-zadań: 20 Lekcja

 

 

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL