INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 8 Informatyka Klasa 4 19-Informatyka 4-SP

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 8 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

19 Temat: Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy robota i tworzymy grę.

 

W programie Scratch można korzystać z polecenia warunkowego do sterowania duszkiem. Wprowadzamy warunek przejścia przez tunel i warunek zakończenia gry – dotknięcie określonego koloru.


 

Pliki do ćwiczeń-zadań: 19 Lekcja

ćwiczenie 6 str. 98

ćwiczenie 7 str. 99

ćwiczenie 8 str. 99

ćwiczenie 9 str. 99

ćwiczenie 10 str. 100

 

 

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL