INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Informatyka Klasa 7 002-logomocja

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 15 gości oraz 1 użytkownik.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Temat: Programowanie w języku Logo – sytuacje warunkowe i tworzenie animacji.

 

1. Sytuacje warunkowe.

2. Zmienianie postaci żółwia.


 

ćwiczenie 12 str. 154

ćwiczenie 13 str. 155

ćwiczenie 14 str. 156

ćwiczenie 15 str. 156

ćwiczenie 16 str. 156

ćwiczenie 17 str. 157

 

Pliki do ćwiczeń-zadań:

24 Lekcja

  Zadanie domowe-dodatkowe

zadanie 7-11 str. 159

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL