Temat: Zapoznanie z programem nauczania i sposobami oceniania.
I. Wykonujemy obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym. | 1-6 Lekcje | |
II. Prezentujemy dane na wykresie w arkuszu kalkulacyjnym. |
III. Tworzymy prezentację multimedialną. | 7-15 Lekcje | |
IV. Ulepszamy prezentację multimedialną. | ||
V. Praca w chmurze i zadania projektowe – prezentacje multimedialne. |
VI. Tworzymy multimedialną „Bajkę o rybaku i rybce” w środowisku programowania Baltie. | 16-23 Lekcje | |
VII. Dodatkowe możliwości środowiska programowania Baltie. |
VIII. Dodatkowe możliwości środowiska programowania Scratch. | 24-30 Lekcje | |
IX. Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy w środowisku Scratch. |
20 Temat: Stosujemy instrukcję warunkową w środowisku Scratch.
22 Temat: Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – dodajemy drugi poziom gry i dźwięki.
23 Temat: Przykłady algorytmów matematycznych.
24 Temat: Szukamy elementu najmniejszego i porządkujemy elementy.
25 Temat: Sprawdzian.
34 Temat: Zastosowania komputerów.