Temat: Zasady bezpiecznej pracy na lekcjach informatyki. Czego będziemy się uczyć na lekcjach informatyki? - przedstawienie wymagań edukacyjnych.
01 Temat: Praca z programem komputerowym - uruchamiamy programy.
02 Temat: Praca z programem komputerowym - korzystamy z edytora grafiki.
03 Temat: Korzystamy z edytora tekstu - zasady pisania tekstu.
04 Temat: Korzystamy z edytora tekstu - wykonujemy operacje na oknie programu.
05 Temat: Tworzymy rysunek, zmieniamy go i zapisujemy zmiany - korzystamy z narzędzi do malowania.
06 Temat: Tworzymy rysunek, zmieniamy go i zapisujemy zmiany - uzupełniamy grafikę tekstem.
07 Temat: Tworzymy rysunek, zmieniamy go i zapisujemy zmiany - zadania.
08 Temat: Metody stosowane w komputerowym rysowaniu - wykonujemy operacje na fragmencie rysunku.
10 Temat: Metody stosowane w komputerowym rysowaniu - sztuczki ułatwiające komputerowe rysowanie.
11 Temat: Rysujemy w programie Paint 3D – tworzymy trójwymiarowy projekt.
12 Temat: Rysujemy w programie Paint 3D – inne możliwości programu.
13 Temat: Rysujemy w programie Paint 3D – zadania.
15 Temat: Poznajemy środowisko programowania Baltie – budujemy i czarujemy z Baltiem.
17 Temat: Poznajemy środowisko programowania Baltie –zadania.
19 Temat: Programujemy historyjki w środowisku Baltie – wczytujemy scenę do programu.
20 Temat: Programujemy historyjki w środowisku Baltie – sztuczki w programie Baltie.
21 Temat: Programujemy historyjki w języku Scratch – tworzymy program i powtarzamy polecenia.
22 Temat: Programujemy historyjki w języku Scratch – zmieniamy tło sceny i dodajemy więcej duszków.
23 Temat: Programujemy historyjki w języku Scratch – sztuczki w programie Scratch.
24 Temat: Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy figury.
25 Temat: Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy robota i tworzymy grę.
26 Temat: Sterujemy duszkiem na ekranie – zadania.
28 Temat: Tworzymy tekst komputerowy – tworzymy akapity i je wyrównujemy.
29 Temat: Tworzymy tekst komputerowy – zmieniamy parametry czcionki.
30 Temat: Metody stosowane w komputerowym pisaniu – operacje na fragmencie tekstu.
32 Temat: Metody stosowane w komputerowym pisaniu – sztuczki ułatwiające komputerowe pisanie.
33 Temat: Wyszukujemy informacje w Internecie.