INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 4 Informatyka Klasa 6 Tematy 6-7

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 9 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?
Temat 6. Tworzymy multimedialną „Bajkę o rybaku i rybce” w środowisku programowania Baltie. (16-19 Lekcje)
Temat 7. Dodatkowe możliwości środowiska programowania Baltie. (20-22 Lekcje)

16 Temat: Dodajemy obraz do programu.


17 Temat: Stosujemy animacje i dodajemy dźwięk do programu.


18 Temat: Dodajemy drugą scenę z bajki do programu.


19 Temat: Programujemy animowane historyjki w środowisku Baltie.


20 Temat: Umieszczamy losowo przedmioty na scenie w środowisku Baltie.


21 Temat: Stosujemy instrukcję warunkową.


22 Temat: Stosujemy dodatkowe możliwości programu Baltie – zadania.


23 Temat: Sprawdzian.



  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL