INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Klasa 8 Informatyka Klasa 5 19-Informatyka 5-SP

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 8 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

19 Temat: Tworzymy grę dla jednego gracza i zliczamy punkty.

 

Aby w języku Scratch zrealizować sytuację warunkową, możemy użyć polecenia „jeżeli” z grupy Kontrola. W programie Scratch można korzystać ze zmiennych. Utworzona zmienna Licznik służy do zliczania punktów w grze.


 

ćwiczenie 11 str. 97

ćwiczenie 12 str. 98

ćwiczenie 13 str.100

ćwiczenie 14 str. 100

 

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL