INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Informatyka Klasa 6 28-Informatyka 6-sp

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 9 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

28 Temat: Programujemy w Logomocji – definiujemy procedury.

 

Aby żółw wykonał procedurę, należy w wierszu poleceń wpisać jej nazwę, czyli wywołać procedurę. Po naciśnięciu klawisza Enter żółw wykona kolejno wszystkie polecenia zawarte w procedurze.


 

ćwiczenie 9 str. 89

ćwiczenie 10 str. 90

ćwiczenie 11 str. 91

zad 1 str. 98 zad 2 str. 98

 

 

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL