INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Informatyka Klasa 6 31-Informatyka 6

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 21 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

31 Temat: Projekt w pięciu krokach w programie Logomocja.

 

W programie Logomocja możemy zamienić żółwia na inną postać (również animowaną). Fazy służą do pokazywania aktualnego kierunku ruchu żółwia lub innej postaci.


 

ćwiczenie 12 str. 102

ćwiczenie 13 str. 102

ćwiczenie 14 str. 103

ćwiczenie 15 str. 103

ćwiczenie 16 str. 104

 

sztuczka 1 str. 106

sztuczka 2 str. 107

sztuczka 3 str. 107

 

zadania projektu kroki 1-5 str. 104-106

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL