INFORMATYKA-ZAJĘCIA TECHNICZNE-FIZYKA Pomoce dydaktyczne

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Jesteś tutaj: Start Informatyka Informatyka Klasa 6 29-Informatyka 6-sp

Main Menu

  • Pomoce dydaktyczne
  • Fizyka
  • Informatyka
    • Klasa 4
    • Klasa 5
    • Klasa 6
    • Klasa 7
    • Klasa 8
    • Programy
  • Technika
  • Przydatne programy
  • Nauka programowania-Robotyka
  • Fizyka-warto zobaczyć
  • Plastyka-warto zobaczyć
  • Pomysły na prace plastyczne i techniczne
  • Kontakt z administratorem strony:

goście

Odwiedza nas 16 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin strony

© 2009-2025 by GPIUTMD

Login Form

  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

29 Temat: Programujemy w Logomocji – projekt w pięciu krokach.

 

W programie Logomocja możemy zamienić żółwia na inną postać (również animowaną). Fazy służą do pokazywania aktualnego kierunku ruchu żółwia lub innej postaci.


 

ćwiczenie 12 str. 92

ćwiczenie 13 str. 92

ćwiczenie 14 str. 93

ćwiczenie 15 str. 93

ćwiczenie 16 str. 94

 

sztuczka 1 str. 96

sztuczka 2 str. 97

sztuczka 3 str. 97

 

zadania projektu kroki 1-5 str. 94-96

  • Poprzedni artykuł
  • Następny artykuł
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL